Прапор – продукт для реклами та підвищення іміджу і кращий спосіб вказати на свою приналежність до певної корпорації, групи чи навіть країни. Він має широкий спектр використання. З прапорами йшли на битву, знамена вивішували на фортецях і берегли як зіницю ока. З давніх-давен прапор символізував могутність та достаток його власника. Друк сучасного прапора замовляють з аналогічними цілями, та не менш часто їх обирають для демонстрації і популяризація власного бренду.
Прапори успішно використовують під час свят та мітингів, на міжнародних зустрічах та змаганнях. Яскраві полотна з логотипом, що майорять на вітрі, здатні підвищити впізнаваність логотипу. Вони прикрасять фасад будинку та привернуть увагу потенційних клієнтів. Примітні полотна вселяють довіру до підприємства. Вони виглядають солідно і здатні підвищити статус компанії.
Прапори з флагштоками розміщують в бізнес-центрах та в державних закладах, біля готелів і на фасадах звичайних будинків. Яскравий промо-інструмент не залишиться без уваги й обов’язково запам’ятається. Класифікувати прапори можна по-різному, наприклад виділити наступні 3 групи: