Знайти на сайті: параметри пошуку
Акрил — термопластичний полімер, більш відомий як «оргскло». Дуже широко використовується у зовнішній рекламі. Може бути прозорим, молочним чи будь якого іншого кольору із колірної системи  RAL.  Випускається в листах дуже широкого асортименту, товщиною від 1,5 мм  до 25 мм.  Листи бувають декількох розмірів. Найпоширеніший з них 3000х2000 мм.
Баннер (баннерна тканина, баннерне полотно) —  від англ. banner - прапор, транспарант, розтяжка. Міцне вінілове полотно з покриттям для сольвентного друку, армоване поліестеровою ниткою. Найчастіше використовується для виробництва рекламоносіїв та площини в зовнішній рекламі. Переваги: міцний і довговічний матеріал та невисока ціна.
Брандмауер — рекламна конструкція, розташована на стіні будівлі. Зазвичай виготовляється із баннерної тканини. Переваги: великий розмір, розміщується практично в будь-якій частині міста, у тому числі і в історичному центрі. Розміри брандмауерів можуть бути будь-якого формату, а також неправильної форми.
Вивіска — рекламна конструкція невеликого формату. Зазвичай на ній зображено назву і вид  діяльності організації, несе в собі елементи фірмового стилю — корпоративні кольори, особливий дизайн, властивий компанії. Розміщується біля входу (або над входом) в будівлю або організацію. Вивіска дозволяє презентувати компанію потенційним клієнтам і партнерам ще до того, як вони увійдуть до офісу.
Вказівник — розміщується в місцях з великими транспортними або пішохідними потоками як окремий елемент реклами. Використовуються для вказівки напряму руху до офісів,  магазин-салонів, складів і т. п.
Дахова рекламна конструкція —  ексклюзивні іміджеві конструкції, розташовані на дахах будівель. Зазвичай створюються світловими. Висота конструкції складає від 1,5 м і більше, а довжина залежить від пропорцій логотипу. Дахова рекламна конструкція - один з найпрестижніших видів реклами, її розміщення дозволяє компанії-рекламодавцеві заявити про себе, як про процвітаючу фірму, яка планує бути присутньою на ринку не малий час.
Дюралайт — гнучкий пластиковий світловий дріт в якому проходить ланцюжок лампочок. Використовується для підсвічування рекламних конструкцій, та святкового оформлення фасадів.
ЕкоБонд (ДіБонд) — композитна алюмінієва панель, призначена для виробництва рекламних конструкцій, виставкових стендів, облицювання фасадів, табличок, інтер’єрних робіт. Легко піддається фрезеруванню для подальшого формування різного роду об'ємних конструкцій.
Зовнішня реклама — реклама, розміщена на вулицях (щити, вивіски, вказівники тощо), на фасаді будівлі (вітрина, касетон, табличка тощо), а також на транспорті. Один з найефективніших рекламних носіїв. При порівняно низьких витратах рекламний продукт піднімає свій рейтинг до дуже високого рівня, охоплюючи свою аудиторію багато разів за короткий період часу. Зовнішня реклама є найбільш видовищною зі всіх засобів реклами. Крім цього,  тоді як інші засоби реклами повинні шукати свій шлях до споживача, зовнішня реклама впливає на людей при походах в магазини, на роботу та на відпочинку, день і ніч, збільшуючи прибуток від продажу товарів, які рекламуються.
Касетон — плоский короб із внутрішньою подсвіткою (лампи денного світла, діоди).  Зображення виготовляється на самоклеючій плівці методом широкоформатного друку чи плотерною порізкою плівки, та наноситься безпосередньо на акрилову поверхню.
Контр-ажур — декоративне підсвічування задньої частини зовнішніх рекламних конструкцій (літер, логотипів і т. п.)

Кронштейн —  двостороння конструкція, що складається з одного або декількох світлових коробів різноманітної форми та розмірів. Встановлюється перпендикулярно до фасаду будівлі. Використовується для підтримки основної вивіски.

Лазерна порізка — це технологія контурного розкрою листових матеріалів, основана на використанні як інструмент обробки сфокусованого лазерного променя регульованої потужності. Лазерна порізка надає ряд переваг: висока швидкість, вузький шов, паралельність кромок стінок різу, мінімальна зона термічного впливу.
Макет —  попередній ескіз зовнішнього вигляду майбутнього рекламоносія (вивіски, штендеру,  касетону, таблички і т.д.), на якому відображається розташування тексту та графічних елементів.
Об'ємні літери — вид реклами, що не потребує розшифрування. Варто лише відмітити, що літери можуть бути виконані з різноманітних матеріалів. Вони можуть бути плоскі чи об'ємні, світлові та несвітлові. Можуть встановлюватись на каркас,  фриз чи безпосередньо на стіну. Підсвічування літер буває зовнішнім (галогенові прожектори), або внутрішнім (неон, люмінесцентні лампи, діоди). Внутрішня підсвітка може бути як фронтальна (звичайна), так і створювати ореол свічення навколо букви (контр-ажур).
Плівка оракал — одна з найпоширеніших самоклеючих вінілових плівок. Походить від назви  плівки фірми Orafal, Німеччина. Широко використовується в зовнішній рекламі та надзвичайно проста в застосуванні.
ПВХ — ПоліВінілХлорид — матеріал, який використовується для виробництва безлічі рекламних матеріалів —плівок, пластику, тканин.
Плакат — графічне зображення середнього і великого розміру, зазвичай надруковане на папері.
Плоттер — пристрій, що підключається до комп'ютера, для подальшого нанесення зображення на різних носіях (тканина, плівка, банер, сітка…). Розрізняють два основних види плотерів: ріжучий та струменевий. Широко застосовуються при виготовленні зовнішньої реклами.
Реклама на транспорті — реклама на кузові (бортах)  транспортних засобів (легкові та вантажні авто, тролейбуси, трамваї, маршрутні таксі). Один з найдинамічніших видів зовнішньої реклами. Зображення друкується на плівці оракал, в разі якщо зображення потрапляє на вікна, то зображення друкують на сітці OneVision (сітка не перешкоджає огляду пасажиру  у вікно).
Світлова реклама — поєднання різних елементів світлових або освітлюваних конструкцій, світлова реклама покликана привертати увагу перехожих, клієнтів та відвідувачів.
Стела — висока, витягнута у вертикальній площині рекламна конструкція, що встановлюється в безпосередній близькості до об'єкту реклами для звернення уваги.
Стенд — плакат на жорсткій основі, може бути задекорований по периметру рекламним профілем чи рамкою. Рекламні стенди містять рекламне повідомлення (на відміну від вивіски, що містить інформацію, що не відноситься до комерційної діяльності).
Фірмовий стиль — єдність постійних візуальних художніх і текстових елементів, що ідентифікують приналежність до конкретної фірми і відрізняють її від конкурентів. Фірмовий стиль використовується у фірмових бланках, візитівках, рекламних матеріалах, упаковці продуктів компанії, сайті і т. д.
Фрезерування (фрезерна обробка) — обробка різних матеріалів для реклами різанням за допомогою фрези. Фрези бувають різних форм в залежності від.
Фриз — вузька і довга площина на фасаді будівлі, використовується як несуча конструкція для розміщення на ній рекламних елементів (вивіски, літери, логотипи та ін.).Широкоформатний друк — повноколірний струменевий друк на полімерних рулонних матеріалах великого розміру. Використовується при виготовленні елементів зовнішньої реклами (друк на банерній тканині, сітці, папері, холсті та ін.). На сьогоднішній день широкоформатний повноколірний друк є найзручнішою і найдоступнішою технологією, яка дозволяє виготовляти рекламні зображення великої площі. Зображення, виконані методом широкоформатного друку, надзвичайно стійкі до зовнішніх атмосферних осадів і дії ультрафіолетових променів, тому термін їх служби досить тривалий (наприклад для банерної тканини він складає не менше 3 роки).
Штендер — виносна конструкція довільного розміру, має зазвичай дві площини. Може бути виконана у вигляді розкладної "хатинки". На зображені  не тільки текст, але й графічні зображення та елементи навігації.
Табличка —  може бути рекламною, інформаційною, офісною, надверною, фасадною,  і т.д. Варіанти виконання залежать тільки від бажання замовника і креативності дизайну. Так само, практично, не існує обмежень у використанні матеріалів для виготовлення - екобонд, пластик ПВХ,  гравертон, анодований або шліфований алюміній і т. д.

 

Коментарі (0)

Коментарі відсутні. Ваш буде першим!

← Назад